tiistai 24. tammikuuta 2012

PLUSSAA VAI MIINUSTA?

Tänä iltana aika vihdoinkin luopua menneisyyden pakkomielteistä. Tein paljon suunnitellun plus ja miinus listan henkilöstä, jota olen miettinyt aivan liikaa viime päivinä oikeastaa viime kuukausina. Julkaisen nyt osan listasta, sillä se ehkä vielä helpottaa minua.

Plussat:
-olen tuntenut pitkään
-helppo puhua
-koettu monia asioita yhdessä
-luotettava
-humoristinen
-urheilullinen
-kannustava
-mukavaa väittelyseuraa

Miinukset:
-yhteydenpito välillä yksipuoleista
-viestit epäselviä ja ristiriitaisia
-ei kiinnostunut aivan samoista asioista kuin minä
-ei huomaa alakuloisuuttani tai muitakaan tunteita
-on liian huoleton liittyen moniin asioihin
-keskittyy liikaa itseensä
-on huomiohakuinen

En osaa sanoa auttaako tämä mitään, mutta kaikkea voi kokeilla. Tämä on vain yksi yritys monien huonojen ideoiden joukossa, joten miksi ei. Huomenna nähdään auttoiko tämä minua nukkumaan paremmin vai onko unen kiinni saaminen aivan yhtä vaikeaa kuin ennenkin. Pahinta tässä asiassa on se, etten edes tiedä johtuuko unettomuuteni hänestä vai onko minulla univaikeuksia ihan ilman mitään ihmissuhdeongelmia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti