maanantai 16. tammikuuta 2012

AHDITUNEISUUTTA ILMASSA

Illalla ahditus ja epätoivo valtasivat jälleen mieleni. Harvinaista kyllä, tiesin mistä ahdistukseni johtui. Joka sunnuntai tai maanantai tunnen pienen epäroinnin mielessäni, koska tiedän, että minun on lähdettävä jälleen koululle. Lopulta kun pääsen koululle ahdistuksesta ei ole tietoakaan. Oikeastaan olen hyvin onnellinen, kun pääsen jälleen koulutöiden kimppuun.



Miksi sitten kouluun lähtö on aina niin iso kynnys? Siihen minulla ei ole vastausta, mutta aina ensimmäisestä luokasta lähtien olen aina silloin tällöin tuntenut suurta ahdistusta lähtiessäni kohti koulua. Minua ei ole koskaan kiusattu, eikä muutenkaan kaltoin kohdeltu koulumaailmassa, joten siitä ei ahdistukseni voi johtua. Ehkä se tietty vapauden menetys on osa syy ahdistukseen, mutta pääsyytä en ehkä koskaan saa tietää.


Tämä on ehdottomasti tämän päivän biisi, jos ei muusta syystä niin siitä, että eräs ystäväni linkitti kappaleeseen liittyvän kuvaparodian seinälleni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti